چند درصد از عملکرد کلیه نیاز به یک کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چند درصد از عملکرد کلیه نیاز به یک کلیه

پیوند کلیه درمان شایع در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با پیوند موفق کلیه در بیماران کلیوی می تواند یک زندگی جدید زندگی می کنند. چند درصد از عملکرد کلیه یا سطح کراتینین که بیماران نیاز به پیوند کلیه؟

بیماری مزمن کلیه معمولا به کندی پیشرفت و بیماران مجبور به انجام پیوند کلیه، مگر اینکه بیماری کلیوی را در آخرین مرحله بدتر شده است. برای آماده شدن برای این عمل، بیماران باید از عمل پیوند کلیه نظر گرفتن زمانی که درصد عملکرد کلیه در حدود 20٪ این حال، در لیست انتظار اهدا کنندگان کلیه بسیار طولانی است، بنابراین تعداد قابل توجهی از بیماران مبتلا به اختلال کلیه از فرصت به شرایط پیوند کلیه ندارد.

اگر شما در انتظار پیوند کلیه، اما هیچ سازگاری با کلیه اهدا کننده، شما می توانید برخی از درمان های جایگزین برای پیوند کلیه را امتحان کنید. برای تعیین کدام یک از این گزینه شما هنوز هم می تواند به عقب صدمه به کلیه ها و یا کلیه بازسازی ساختار خود، شما می توانید به کمک دکتر آنلاین و یا از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com بپرسید.

1 طب میکرو چینی Osmotherapy: در این روش درمانی دارای چهار اثرات درمانی معمولی: گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز. از طریق کلیه ها تغذیه و بهبود ظرفیت خود را برای خود شفا، که به طور موثر می تواند با سلول های کلیوی با مشکلات به طور موثر مقابله.

2 سلول های بنیادی: مورد استفاده در درمان اختلالات سیستم ایمنی بدن، از طریق حذف کمپلکسهای ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و ترمیم سلولهای کلیه ها آسیب دیده. اگر سطح عملکرد و فعالیت کلیه بالاتر از 20٪ و پایدار است، بیماران پیوند کلیه نیاز ندارد.

3 بنیادی سلول و درمان: در سال های اخیر، این درمان بیشتر و بیشتر به طور گسترده ای در کلینیک استفاده می شود. درمان با سلول های بنیادی ممکن است برای افتراق سلول های بنیادی در سلول های آسیب دیده کلیه، به منظور بازسازی ساختار کلیه است. با این حال، بیماران باید به مراکز تخصصی برای این درمان است.

اگر شما هنوز هم یک سوال در مورد کلیه داشته باشد، فقط آن را در فرم زیر و یا از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com را ترک کنند

 





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی، پیوند کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: